tisdag 23 september 2014

Frågor ~ Del 1



4 kommentarer:

  1. Snyggt och intressant!! Känns så fint att veta att det finns flera som håller på med samma sak haha, ibland är det ett sådant isolerat litet universum att teckna serier... Uppskattar detaljerna angående material. Om du gör en del två har jag en till fråga: Hur motiverar du dig att fortsätta när du är opeppad? Samt: vilken är din favoritmiljö att teckna i? Alltså, tyst, eller med någon viss musik, på dagen eller natten etc?

    Keep up the good work!

    Din vän i ett parallellt serietecknaruniversum

    SvaraRadera
  2. Informativt och bra!

    SvaraRadera
  3. Bombomstickellabombomkaninen!!24 september 2014 kl. 02:38

    1. Under tiden du ritat serien, har du förändrats något stilmässigt?
    2.Om du fick åka tillbaka i tiden och träffa dig själv innan du hade påbörjat projektet vad hade du gett för råd och tips?

    SvaraRadera
  4. Tack alla! Det verkar som att det får bli fler videos framöver. Både där jag svarar på fler frågor (fick komiskt nog många fler frågor EFTER att jag var klar med videon) och en där jag visar lite av min arbetsrutin under dagen.

    SvaraRadera